Katta vår

Eller…ikke vår, da , men naboens katt ! Den elsker å sitte på garasjetaket og holde utkikk ( når den ikke sitter under fuglehuset vårt og kikker på fuglene 😁 ) Og sånt blir det votter av ! Ihvertfall ble det det etter litt tegning og testing .

  
Jeg hadde en del Kauni-garn i fargen EX liggende , og med sort Finull som kontrastfarge var det igrunnen ikke behov for noe mer . De er strikket i damestørrelse , som Hundevottene jeg lagde i fjor . Tovet lett i maskin på 40 grader finvask, med separat sentrifugering , blir de varme og gode og aldeles nydelige å ha på seg nå som det begynner å bli kjøligere ute ❄️

Jeg har også strikket noen i en fargekombinasjon som heter EY – ganske fine de og ☺️  ( Og hvis du ser godt etter har jeg forandret litt på tak/pipe på disse vottene 😉)

 

5 kommentarer (+add yours?)

  1. Monsemat.no
    Dec 01, 2015 @ 17:49:48

    Oh wow!! Fiiineste vottene!!! 🙂

    Svar

  2. Lillafrosk
    Dec 25, 2015 @ 13:03:48

    Herregud så fine votter!
    Misunner kreativiteten!! Du har ikke lagt ut oppskriften et smart sted, for kjøp/nedlasting? 🙂

    Svar

    • bonzostrikk
      Dec 25, 2015 @ 16:02:22

      Har tegnet ferdig mønster, men er ikke god på å legge sånt inn på pc’n ! Her går det i papir-metoden ! Send meg en Mail på annegriktor@me.com hvis du er interessert – jeg sender i posten, og mønsteret tar jeg 40,- for ( forhåndsbetaling , sendes så fort pengene er inne på konto !) Det er inklusive porto 😊

      Svar

Legg igjen en kommentar

