Ugleteppe /Owl blanket

Jeg så et sånt Ugleteppe på Pinterest for et års tid siden ,og prøvde meg fram en god stund før jeg fikk til en åttekant med ugle på . I sommer fant jeg igjen den gamle prøvelappen og oppskriften jeg hadde laget – og da måtte jeg jo se om jeg skjønte hva jeg selv hadde skrevet for et år siden 😉
Dette teppet er heklet i Drops Alpacca, med nål 3,5 . Det ble ca. 60×80 cm, og passer godt til vognteppe !

20140619-160221-57741741.jpg
Min oppskrift er ikke til salgs, men originalen finner du her :
https://www.etsy.com/listing/90970702/crochet-pattern-owl-obsession-a-colorful?ref=listing-shop-header-1
☺️ ☺️ ☺️ ☺️ ☺️
One year ago I spotted a similar blanket on Pinterest . It looked so nice I wanted to try making my own pattern ( which is not for sale , as I’ve used someone else’s photo as inspiration – link above ).
I have used Alpacca wool from Drops , hook 3,5 . The size is 60×80 cm – suitable for a baby’s pram 😊

3 kommentarer (+add yours?)

  1. idahafst2014
    Jul 26, 2014 @ 09:02:13

    Så stilig! 🙂

    Svar

Legg igjen en kommentar

