Kosesokker for kjølige sommerkvelder/ cosy merino socks

20140614-163612-59772337.jpg
Nå for tiden koser jeg meg med å strikke sokker til kjølige sommerkvelder .
Jeg strikker på p 3,5 eller 4 med MerinoExtraFine fra Drops, så dette er ikke brukssokker – de blir ikke særlig slitesterke ! Jeg finner på mønster selv ettersom hvem jeg skal gi dem til , men oppskriften finner du her :
http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=142&d_id=12&lang=no
De grønne og rosa sokkene er strikket med kjærlighet til datter’n min 💖

20140614-164142-60102400.jpg
Til en strikkeglad passer det med garn, pinner og sauer 😊 Ugler og Rumpeldunk-utstyr til en Harry Potter fan, kaniner og pinnsvin, hund og poter til dyreelskeren 💖

💖 💖 💖 💖 💖
Lately I’ve been knitting cosy socks for some of my friends . They are made in MerinoExtraFine from Drops , and that yarn is not suitable for hard use !
But for chilly summer nights- perfect !
I’ve composed the charts , but the original pattern is found here :
http://www.garnstudio.com/lang/us/pattern.php?id=5681&lang=us
For a passionate knitter ; balls of wool and sheeps , owls and quidditch equipment for a Harry Potter fan, animals for animal lovers .
The green and pink socks are made with love for my daughter 💖

Legg igjen en kommentar

