Rosa Sommerdrøm / Pink Summerdream

Sommer er hekling for meg – og gjerne mormor-ruter i lyse, glade farger 💖
Det er et bilde i ideboken min jeg stadig har kommet tilbake til ; en rosa drøm av et teppe .

20140520-213321.jpg
Jeg har laget hekletepper til begge ungene, så nå er det min tur – store ruter i Drops Baby Merino , heklet med nål nummer 4 . De blir ca. 17 x 17 cm , og det er jo det som er så fint med disse rutene – de kan lages i akkurat den størrelsen du vil !

20140520-213832.jpg
Summer is crochet time for me, and as my best friend told me : one can never have too many blankets in the house 💖 I had this clipping from an old magazine in my book of «what I would love to make in the future » . A dream of a blanket in pink and white ; and as I’ve made granny square blankets for both my children but not for me I thought ; why not !
I am using a yarn from Drops ; Baby Merino , hook size 4 . The squares are approximately 17 x 17 cm . Just ordinary , good old ,granny squares 💖

IMG_1203.JPG

Legg igjen en kommentar

