Men vinteren var ikke over / Still winter and snow

20140319-140528.jpg
Da jeg kikket ut av vinduet i dag morges var det jammen hvitt på bakken igjen, du ! Et lite, lett lag snø som syntes det måtte dette ned akkurat her ! Ja ja, det er jo bare mars 😊
🐶 🐶 🐶 🐶 🐶
Looking out of the window this morning, the world was once more covered in this white layer called snow ! Oh, well – it’s only mid march 😊

20140319-141017.jpg
Det passer bra da, at jeg endelig er ferdig med å strikke jakken til meg selv – den jeg har hatt lyst på så lenge, men ikke klart å bestemme meg for farger å bruke på mønsteret ! Vel, det ble rust og sennepsgult – og oppskriften finnes på Dropssiden ( http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=143&d_id=11&lang=no). Jeg har strikket den i et blandingsgarn ; halvparten ull/ bomull , så denne blir nok fin å bruke også når det blir varmere i været !
🐶 🐶 🐶 🐶 🐶
A nice thing then, that my new jacket is ready for use ! The jacket I’ve planned for so long, not being able to decide which colors to chose ! Well, I decided on a rust and mustard variation , and you can find the pattern here ; http://www.garnstudio.com/lang/en/pattern.php?id=5690&lang=en.
I used a mixed yarn, half wool half cotton, so this should be suitable even in warmer weather !

Legg igjen en kommentar

