Høst og luestrikk

Det begynnerne bli kjøligere ute , og luer og votter må finnes frem – eller man kan lage noe nytt og artig ! På Strikkeriet.no sin side ligger det en del gratis oppskrifter, bl.a. denne fine Ugleluen. Den var morsom å strikke , og på pinner 5,5 gikk det fort ! God å ha på , og man vet jo aldri – kanskje blir man til og med klokere av den ?

20121009-144537.jpg

Sokker må også til nå når kulda kommer krypende, så jeg har strikket meg et par nye i et deilig garn som heter Step6 fra Austermann. Fikk øye på dette garnet sist jeg var i garnbutikken ; det er til og med jojobaolje og aloe vera i det – og så falt jeg for fargen! Nydelige å ha på seg !

20121009-144949.jpg

Så nå kan vinteren bare komme, jeg er klar !

Legg igjen en kommentar

