Knapper

Helt siden jeg var liten har jeg hatt stor sans for knapper . Å få lov av bestemor til å leke med alle de knappene hun hadde samlet i et skrin i skatollet sitt var stor stas – jeg kunne sitte lenge og bare se på dem, ordne dem etter farge og beundre de knappene som hadde sånne fine «diamanter» på seg. Det var jo rene skatten for ei lita jente ! Noen av disse knappene har jeg fremdeles, noen har jeg brukt og andre kommer stadig til . Kaster aldri et utslitt plagg uten å sprette av knappene , og noen ganger faller jeg for fristelsen til å kjøpe nye ! Disse fant jeg i en garnbutikk i Danmark i sommer – nesten for fine til å brukes, men de setter fantasien i gang, så de havner nok på et eller annet koselig en gang ! Må bare tenke litt på det først …

20120907-113357.jpg

Legg igjen en kommentar

