Jeg fant ,jeg fant – gamle håndarbeidsbøker !

20120907-145643.jpg

Var i kjelleren og så etter noe i bokhylla der – og se hva jeg fant ! Disse brukte moren min på femti- sekstitallet , og jeg har vært så heldig å arve dem . Hadde bare glemt at de var der, men nå står de i hylla på arbeidsrommet ! Det er mye artig å finne i disse gamle bøkene – se bare på disse gamle «ovnsklutene» med ikke helt stueren dekor etter dagens standard !

20120907-150224.jpg

Eller hva med en klypepose – det kan vel være greit å ha ? Og å stoppe sokker burde kanskje iføres i formingstimene på skolen igjen ?

20120907-150343.jpg

Jeg skal virkelig kose meg med disse i helgen, og kanskje prøve noen oppskrifter ? God helg til alle håndarbeidsglade !

20120907-150531.jpg

Legg igjen en kommentar

